All in One POS: Όλα όσα χρειάζεται η επιχείρησή σας, σε μία συσκευή
POS, ταμειακή μηχανή, ERP & διαχείριση αποθήκης – όλα σε ένα έξυπνο σύστημα. Αποκτήστε τον απόλυτο έλεγχο των συναλλαγών, των αποδείξεων και της αποθήκης σας με ένα ενιαίο, εύχρηστο σύστημα που εξαλείφει την ανάγκη για πολλαπλές συσκευές.
POS & Ταμειακή σε μία συσκευή
Το All-in-One POS αντικαθιστά πλήρως τις ξεχωριστές ταμειακές μηχανές και τα κλασικά POS, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση για κάθε είδους συναλλαγή. Αυτό σημαίνει λιγότερες συσκευές στον χώρο εργασίας σας, μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία.
Eύκολη τιμολόγηση
Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να εκδώσετε όλα τα παραστατικά, όπως Αποδείξεις Λιανικής, Αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών, Τιμολόγια, Τιμολόγια Παροχής, Δελτία Αποστολής, Χειρόγραφα Τιμολόγια και Αποδείξεις, Πιστωτικά κλπ.
Όλα τα αξιακά παραστατικά πηγαίνουν online στο MyData μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Τέρμα τα Ζ και η κατανάλωση χαρτιού και ρεύματος
Real-time απογραφή & διαχείριση αποθήκης
Με το ενσωματωμένο σύστημα αποθήκης, μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποθέματά σας σε πραγματικό χρόνο, να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για χαμηλό stock και να αυτοματοποιείτε τη διαδικασία αναπλήρωσης προϊόντων.
Γιατί να το επιλέξετε
Λύση πληρωμών & διαχείρισης
POS, αποδείξεις & reports σε μία πλατφόρμα
Μειωμένο κόστος λειτουργίας
Αντί για 2-3 διαφορετικές συσκευές, μόνο μία!
Συμβατότητα με νομοθεσία
Πλήρης συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ
Συχνές Ερωτήσεις
Ποιες συναλλαγές υποστηρίζει το All-in-One POS;
Δέχεται πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, mobile payments και εκδίδει αποδείξεις.
Μπορεί να αντικαταστήσει την ταμειακή μηχανή;
Ναι, αφού είναι πλήρως συμβατό με την ΑΑΔΕ.
Χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμός;
Όχι, είναι μία ολοκληρωμένη λύση.